Recenzija albuma: svijet je predivno mjesto i više se ne bojim umrijeti – iluzorne zidine

Isti muzički kompleks sa novim, harden sound
Doveo na zajedno, snova usklađeni trenutaka pomiješana sa zamršene čišćenje gitaru riffs, Svijet Je Prekrasno Mjesto & ja sam Više Ne Boji da Umre (TWIABP) kombinaciji elementi unutar svoje najnovije izdanje, Iluzorna Zidove. Ploča ima bujne trenutke brzih pokreta i nemilosrdne udaraljke, mada se ponekad čini da je prezauzeta. Bend pojačava pojačala na 11, dovodeći svoje najopakije obožavaoce kao što nikada prije nisu čuli.

Formirana u 2009 u Willimantic, Connecticut, bend je prošla kroz član neke promjene, trenutno je sa Joshom Cyr, Steven Masne, Chris Teti, David Bello i Katie Dvorak. Bend je uobičajeno ton hladnoća, sanjivi ambijent tonove, pomiješan sa savršenim dozu prljavstinu iz svoje posljednji zapisi, treba se okrenuti, donosi još malo toplote u Iluzorna Zidove. Album dolazi kao četvrti studio album benda nakon 2015. puštanja, bez harmonije, ali to nije sve. Oni su objavili nekoliko singlova, dugih predstava, split ploča i nastupa albuma na kompilaciji tokom godina. Iluzorni zidovi naglašavaju svoj tehnički talent i sposobnost TWIABP-a da stvara ljepotu u haosu.

Početak albuma je “strah da umreš”, što, u početku, smiruje uši, a onda žuri u zahtijevanju pažnje. Vrlo sanjiva i zračna električna gitara sjaji sa melodijom koja se čini da sve usklađuje sa sobom. Iznenada prestane, pjesmu udara nazad u sa moćnim sila koja pokuca na umu iz sna je u početku.

“Uljezi Svijet Kriv kao u Duhu Osvete” je nemilosrdan pjesmu to kilograma i vozi od početka do kraja. Svaki instrument sam, od električnu gitaru ronjenje u prst zvecanje riffs i udaraljkama pulsira i vozi stazi, je predivno i muzički daje moć. Međutim, kad se svi ti elementi spoje, dodajući glas oba pjevača, on postaje jako zauzet. Stazi preuzima sporo stala slom, a onda izlazi ponovo, ali ovaj put, posao izgleda da blede i svi elementi zajedno savršeno.

Jedan doći nezvanicno je “Kraljica Sophia za Predsjednika”, koja je savršena kombinacija oboje teži emo-indi rok i radio-spreman pop. Mješavina od slast u Dvorak je vokali, i stvari težine od instrumente oko nje, oboje stajati kao savršen juxtaposition jedno drugom.

“Manje Bojao” zatvara u zapisnik, ponovo počinje sa dreaminess kao “Boji da Umre,” iako je to igra sa više prostornog kvalitet to mora da pluta u svemiru. Ova staza je najduža u zapisniku, koja dolazi za manje od 20 minuta. Počinje sa prelepom govornom pesmom koja se recituje uz dobrodošlicu, rastuću radilicu i zvonjavu zvona. Onda pjesmu nađe raste u zapanjujuća mjuzikl nastup uključuje svijetu instrumenata sa mlaćenje bubnjeve i kosa metal gitaru riff.

Category:
Kritike