Kritika Albuma: Emily Scott Robinson-American Siren

Jaki instrumenti sa slabom jezgrom
Zlostavljanje, emocionalno zlostavljanje, smrt baka, post-traumatskog stresa, i Shoshone osveta za užasno tretman za nju ljudi. Može praviti umetnost iz bilo šta, ali zanimljiv predmet ne odmah napravim album je super. Emily Scott Robinson odlično smaknuti ove teme na drugoj LP Putuje Milosti, odlazi njen najnoviji rekord, Američki Sirena, u prednosti. Zvuči isto tako dobro, ali pisanje nije efikasno i ne preuzima ni blizu toliko rizika kao prethodnik.

Jedini dosledan deo ovog albuma je kako je muzika divna. Osim “stvari koje naučiš na teži način”, svaka akustična akustika, violini ritam i Traum od čelika zvuči predivno. Od harmoniji dizanja “Stari Bogovi” u finale kolaž bass, pedale čelika i organa na “Svaki Dan u Veru,” gotovo da nema ništa da se žališ kada je u pitanju kvalitet instrumentals.

Robinson nije baš izražajna pjevačica, ili barem ne ona koja je u najboljem izdanju kad se oslobodi. Njena ukleta, krhka isporuka je najbolja za misteriozne, podcijenjene tragove kao što je ” haljina.”Protagonista od “Pusti ih da Izgore,” oplakujući sve stvari koje je bacio u nadi da će biti sretan kućanica, mogao sam došao u život bio tamo intenzivan konačni krešenda, i uninspiring klavir sastav i Robinson je suzdržavanje to uraditi bez usluga. Slično tome,” jeftina sjedala”, proslava njenog uspjeha, počinje obećavati više energije i energije nego obično. Kuku osjećaj da će eksplodirati kao ona ističe joj se bori i uspjeh prevazilaženje ih, ali umjesto toga, ostaje radije mlakog i definitivno ne slavljenička.

Jedini pravi remek-djelo na Američkom Sirena je “Heroj Rodnog grada,” priču o vojniku koji se vraća kući, samoubistvo, koja se šalje valovi kroz njegovu obitelj i zajednice. To naglašava koliko je bezvrijedan patriotski klišej suočen sa smrću junaka, iskorištavajući njenu nesposobnost da prodaje elaciju. Drugi stih je zemaljski, domaće detalje o tome šta žena i deca rade kada je povukla okidač prodati horor od djeluju bolje od bilo opis gore ili krv.

Šteta što se takvi detalji ne javljaju više na američku sirenu. Postoji puno standardnih struktura na listi cekova na ” Staroj sjevernoj državi “i” stvarima koje naučiš na teži način ” iza kojih bi Robinson trebao biti. “Ako Problema Dolazi Gleda” je pozitivno smjestio pjesmu o aferu pokreće usamljenost, ali bi više efekta ako to nije čarolija svoj smisao u finalu stih kao PSA. Nijedna od tih pjesama nema istu tematsku težinu “domaćeg heroja”, i druge pjesme koje pokušavaju, kao “neka gore,” su preširoke skice. Možda će se drugi povezati s tim pjesmama, ali nakon veličine Putujućih milosti, nema mjesta za “možda”.”

Category:
Kritike